Ποιο είναι το χρώμα σας;

Τα χρώματα επηρεάζουν τη διάθεση και τη συμπεριφορά των ανθρώπων. Και παρόλο που υπάρχουν πολλές πτυχές σε ένα εστιατόριο που μπορούν να επηρεάσουν την εμπειρία ενός επισκέπτη – το χρώμα είναι σημαντικό. Για να προσφέρει έμπνευση και έναυσμα για σκέψη σχετικά με τα χρώματα, η Tork χρησιμοποίησε την τεχνολογία εγκεφαλικών κυμάτων για να μετρήσει τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν οι πελάτες σε διαφορετικά χρώματα.
what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg


Το πείραμα του χρώματος εστιατορίου

16 επισκέπτες, εξοπλισμένοι με ακουστικά εγκεφαλικών κυμάτων, επισκέφθηκαν 8 περιβάλλοντα με 8 διαφορετικά χρώματα. Κάθε περιβάλλον σχεδιάστηκε με χαρακτηριστικά εστιατορίου, πλήρως καλυμμένα σε μονόχρωμη απόχρωση – από τοίχους και δάπεδο έως έπιπλα και επιτραπέζια σκεύη. 


Για κάθε χρωματική εμπειρία, ζητήθηκε από τους επισκέπτες να δοκιμάσουν ένα ποτό και ένα μικρό μπισκότο Macaroon – πανομοιότυπο σε όλες τις πτυχές του εκτός από το χρώμα, που ταίριαζε με το περιβάλλον. Για κάθε περιβάλλον, μετρήθηκε η δραστηριότητα του εγκεφάλου και ο καρδιακός ρυθμός, μαζί με ένα ερωτηματολόγιο για την απογραφή των αντιδράσεων από τους συμμετέχοντες. Όλα τα δεδομένα από τη δοκιμή αναλύθηκαν για τη δημιουργία ενός προφίλ για κάθε χρώμα.

what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg

Τα μπισκότα Macaron διατίθενται σε οκτώ διαφορετικά χρώματα, αλλά με την ίδια γεύση – στο πείραμα σερβίρονται σε όλα τα χρώματα περιβάλλοντος.

«Ο Goethe δημιούργησε την πρώτη θεωρία χρωμάτων το 1810. Δεν είναι στόχος μας να αμφισβητήσουμε την υπάρχουσα θεωρία, αλλά να συμβάλουμε με πρόσθετες πληροφορίες για τα χρώματα, που σχετίζονται ειδικά με ένα περιβάλλον εστιατορίου.»

Catherine d’Hubert, European Assortment Manager for Tabletop at Tork

Βρείτε το χρώμα σας!

Τα αποτελέσματα χρησιμοποιήθηκαν για τη σύνταξη ενός οδηγού χρωμάτων για το εστιατόριό σας.