Προετοιμασία για τα καλοκαιρινά πλήθη

Είναι άνοιξη και η Kirsten Paarup είναι απασχολημένη. Το καλοκαίρι πλησιάζει και το αεροδρόμιο του Billund, το δεύτερο πιο μεγάλο αεροδρόμιο της Δανίας, θα γεμίσει με επιβάτες που φτάνουν ή αναχωρούν από τα τρία γειτονικά θεματικά πάρκα: τη Legoland Billund, τη Lalandia Aquadome και το Lion Park στο Givskud Zoo. Με τη δωδεκαετή πείρα της στη διαχείριση του προσωπικού καθαρισμού στο αεροδρόμιο, η Kirsten γνωρίζει ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος διαχείρισης των καλοκαιρινών πληθών: ο προγραμματισμός.

Η διαχείριση κατά τη μεγάλη κίνηση επισκεπτών στους χώρους υγιεινής είναι συνήθη πρόκληση για τους υπεύθυνους καθαρισμού και διαχείρισης κτιρίων σε όλο τον κόσμο. Η Kirsen Paarup, υπεύθυνη καθαρισμού στο αεροδρόμιο του Billund, δεν αποτελεί την εξαίρεση. Όταν τη συναντούμε, αυτή και η ομάδα της έχουν μεταβεί σε αυτό που η ίδια αποκαλεί ως καλοκαιρινό τρόπο λειτουργίας. 
 
«Παρατηρούμε μια αύξηση επιβατών περίπου στις διακοπές του Πάσχα, στη συνέχεια αυξάνεται σταθερά και κατά την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, ο αριθμός αυτός αυξάνεται κατακόρυφα.» 
 
Με τον κύριο τερματικό σταθμό να καταλαμβάνει επιφάνεια 40.000 τ.μ., καθώς και τον παλιό τερματικό σταθμό και τα βοηθητικά κτίρια, με περίπου 125 χώρους υγιεινής και 3,5 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, είναι λογικό η Kirsten να έχει πολλά στο μυαλό της. 
 
«Χρησιμοποιώ προβλέψεις ποσοστού πληρότητας από το τμήμα μάρκετινγκ σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία για να υπολογίσω τον αριθμό των επιβατών που θα αναμένουμε τους επερχόμενους μήνες καθώς και το πότε θα αναμένεται η μεγαλύτερη ροή επισκεπτών. Το αεροδρόμιο του Billund αναπτύσσεται με ραγδαίο ρυθμό. Το προηγούμενο έτος, ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 9,2%. Και στους τρεις πρώτους μήνες του 2018, παρατηρήσαμε αύξηση κατά επιπλέον 11,2%!» 
 
«Το βασικό μου μέλημα είναι να διαθέτω αρκετό προσωπικό. Στη χειμερινή περίοδο, από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο, η ομάδα μου αριθμεί περίπου 60 άτομα. Κατά την καλοκαιρινή λειτουργία, είμαστε περίπου 100. Και εφόσον πολλοί από τους μόνιμους υπαλλήλους μου πηγαίνουν διακοπές κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, πρέπει να βρούμε αρκετά επιπλέον άτομα κάθε καλοκαίρι.» Μια διαδικασία που καθίσταται ακόμα πιο πολύπλοκη λόγω του γεγονότος ότι για το προσωπικό του αεροδρομίου απαιτούνται εξονυχιστικοί έλεγχοι του ιστορικού τους. «Και στη συνέχεια πρέπει να τους εκπαιδεύσουμε. Πολλοί πιστεύουν ότι ξέρουν να καθαρίζουν, αλλά δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται», αναφέρει η Kirsten χαμογελώντας.
 
Ένα άλλο ζήτημα που απαιτεί προγραμματισμό είναι οι προμήθειες. «Κάθε χώρος υγιεινής καθαρίζεται προσεκτικά καθημερινά, και οι περισσότεροι ελέγχονται και αναπληρώνονται με προμήθειες κάθε οκτώ ώρες. Χρησιμοποιούμε τον ίδιο εξοπλισμό όλο τον χρόνο, αλλά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού τα αναλώσιμά μας εξαντλούνται με αστραπιαία ταχύτητα.»
 
Το αεροδρόμιο είναι ανοιχτό όλο το 24ωρο, αλλά οι επιβάτες συνήθως καταφθάνουν όλοι μαζί. «Συνήθως, η μεγαλύτερη κίνηση επισκεπτών παρατηρείται περίπου στις 10:00, στις 14:00 και στις 18:00, όταν πολλές πτήσεις προσγειώνονται και στη συνέχεια απογειώνονται. Αλλά μερικές φορές υπάρχει επίσης μεγάλη ροή όταν δεν το περιμένουμε.» Τι συμβαίνει τότε όταν διάφοροι υπάλληλοι έχουν άδεια ασθενείας και δεν διαθέτουν επαρκές προσωπικό για τη διαχείριση της μεγάλης ροής επισκεπτών; «Εάν η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο, μπορούμε να αραιώσουμε τη συχνότητα κάποιων άλλων ενεργειών καθαρισμού σε μικρό βαθμό. Αλλά δεν συμβιβαζόμαστε ποτέ όσον αφορά τους χώρους υγιεινής του αεροδρομίου. Ένας καθαρός χώρος υγιεινής είναι βασικό τμήμα της εμπειρίας των πελατών μας. Και εφόσον πλέον χρησιμοποιούμε το σύστημα Tork PeakServe, δεν χρειάζεται να αναπληρώνουμε τις δοσομετρικές συσκευές τόσο συχνά, γεγονός που μας δίνει χρόνο για να καθαρίσουμε άλλες ζώνες του αεροδρομίου με σκοπό να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των επισκεπτών μας.»
 
Τον Μάιο, η Kirsten μεταβαίνει στην επαγγελματική έκθεση Interclean στο Amsterdam, για να ρίξει μια ματιά, μεταξύ άλλων, στο σύστημα Tork EasyCube®. 

Δουλεύω με τη Tork τα τελευταία δέκα χρόνια. Γνωρίζουν καλά τον τομέα μας και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι χώροι υγιεινής υψηλής κίνησης.

Kirsten Paarup

Υπεύθυνη καθαρισμού

Δοκιμάστε το Tork PeakServe® δωρεάν

Ανακαλύψτε πώς η επαναστατική μας δοσομετρική συσκευή χειροπετσετών μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εμπειρία των επισκεπτών σας στις τουαλέτες.

Καλέστε μας αμέσως:

+302102705700

Δωρεάν δοκιμή

Εγγραφείτε για δωρεάν δοκιμή του Tork PeakServe®

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ζητήσετε δωρεάν δοκιμή και να μάθετε πώς το Tork PeakServe® μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία σας σε πολυσύχναστες τουαλέτες.

Παρακαλούμε εισαγάγετε το όνομά σας
Παρακαλούμε εισαγάγετε το επώνυμό σας
Παρακαλούμε εισαγάγετε μια έγκυρη διεύθυνση email
Εισαγάγετε το τηλέφωνο
Παρακαλώ συμπληρώστε το πεδίο.
Παρακαλώ συμπληρώστε το πεδίο.
Εισαγάγετε την εταιρεία
Παρακαλώ συμπληρώστε το πεδίο.
Παρακαλώ συμπληρώστε το πεδίο.
Παρακαλώ συμπληρώστε το πεδίο.

Η παρούσα φόρμα ζητά τα στοιχεία επικοινωνίας σας για να μπορούμε να απαντήσουμε στο αίτημά σας μέσω email. Ρίξτε μια ματιά στους όρους χρήσης μας και στην πολιτική απορρήτου για μια λεπτομερή περιγραφή σχετικά με το πώς προστατεύουμε και διαχειριζόμαστε τα υποβληθέντα δεδομένα σας.

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι διαβάσατε και κατανοήσατε τις πληροφορίες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα και τους όρους χρήσης
παρακαλώ συμπληρώστε recaptcha