Tork Natural Lunch Napkin 4F 477350 buffet.tif

Οι πελάτες προτιμούν τα εστιατόρια και ξενοδοχεία που σέβονται το περιβάλλον

Οι πελάτες προτιμούν τα εστιατόρια και ξενοδοχεία που σέβονται το περιβάλλον

 Βάσει των τελευταίων ερευνών της Tork, 55% των πελατών προτιμούν και συνειδητά ψάχνουν εκείνα τα εστιατόρια και ξενοδοχεία που συμβάλλουν ενεργά στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα[1]. Εκτός από τα τρόφιμα που προέρχονται από εγκεκριμένους βιολογικούς παραγωγούς, οι συμπληρωματικές υπηρεσίες της εστίασης και η ποιότητα των αναλώσιμων προϊόντων επίσης επηρεάζουν την εντύπωση που ένα εστιατόριο αφήνει στους πελάτες του. Ακόμα και οι παραμικρές λεπτομέρειες, όπως η ύλη των αναλώσιμων ειδών στο τραπέζι, εκφράζουν την δέσμευση της επιχείρησης για το περιβάλλον.

Ποιος θα το φανταζόταν…

Η παραγωγή και ο συνεχής καθαρισμός των υφασμάτινων πετσετών κατά τις δραστηριότητες συλλογικής εστίασης επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον από την χρήση χαρτοπετσετών. Με τις οικολογικές χαρτοπετσέτες της Τork το εστιατόριό σας θα γίνει εγγυημένα οικολογικά πιο συνειδητό. 

Πως μπορείτε να μειώσετε τo περιβαλλοντικό σας αποτύπωμα;

•Φυσικό χρώμα, χωρίς προσθήκη λευκαντικών ουσιών ή βαφών
•Βιοαποικοδομήσιμο και λιπασματοποιήσιμο προϊόν (ΕΝ 13432)
•Παρασκευάζεται από πρώτες ύλες ανακύκλωσης, που προέρχονται από τη οικολογική δασοκομία
•Διαθέτει το οικολογικό σήμαFSCκαι EU
•Συσκευάζεται σε χαρτόνι ανακύκλωσης που περιέχει 85% ζαχαροκάλαμο


"Παρατηρείται τελευταία ότι αν οι άνθρωποι πρέπει να διαλέξουν ανάμεσα σε οικολογικά και μη οικολογικά προϊόντα που ανήκουν στην ίδια κατηγορία τιμών, τις περισσότερες φορές επικρατεί η πράσινη σκέψη. Απ` αυτή την άποψη οι νεότερες γενιές είναι ακόμη πιο συνειδητές ,και στην περίπτωσή τους και οι καταναλωτικές συνήθεις τους επηρεάζονται από αυτή την συνείδηση", μας εξηγεί η Έρικα Σάρκοζι, Product Manager της Τork.

Τα εστιατόρια με δέσμευση για το περιβάλλον μπορούν να τονίζουν τη μοναδικότητά τους και με την εκτύπωση του λογότυπου τους και άλλων κείμενων στις χαρτοπετσέτες. Οι 75% των πελατών συνήθως διαβάζει αυτά τα μνήματα και από αυτούς το 70% θα τα θυμάται κιόλας, έτσι το λογότυπο ή το ειδικό μήνυμα στις χαρτοπετσέτες λειτουργεί ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο διαφήμισης[2].


 
[1] Έρευνα της Essity με συμμετοχή 400 ατόμων (2017)

[2]Έρευνα αγοράς της Intermetra Business& Market Research Group (2012)